Tester manualny – pomocne linki ,treści oraz znaleziska internetu


Witam. Od jakiegoś czasu obserwuję trend testera manualnego . Przechodzę również treści typu bootcamp. Do tej pory wyniosłem już bardzo wiele dzięki tym treściom . Bardzo dużo informacji na bieżąco można znaleźć na moim prywatnym Githubie, gdzie trzymam wspaniałe ciekawostki.

Zapraszam serdecznie na mój mały świat Githuba : https://github.com/blazejwiecha/bootcamp-testerski

Informacje o blazejwiecha

Krótko i zwięźle. Ja to ja. Na portalach społecznościowych, komunikatorach i różnych forach możesz również mnie znaleźć pod tym samym nickiem który jest tutaj. Powodzenia oraz pozdrawiam
Ten wpis został opublikowany w kategorii Dział IT, Tester manualny i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.