Od pojawienia się nowych aktualizacji na Windows 10 można się spotkać z kłopotem czarnego ekranu u klienta co uprzykrza pracę. Rozwiązanie jest szybkie i dosyć proste. Wymaga niestety interwencji na komputerze klienckim.
- Tworzymy wpis w rejestrze “DisableDuplicationAPI” jako Dword z wartością 1……
- Start, wprowadź regedit w polu Szukaj , wciśnij Enter
- Wyszukac pozycję HKEY_LOCAL_MACHINE->SOFTWARE->WOW6432NODE->TEAMVIEWER
- Dodaj “DisableDuplicationAPI” do rejestru
- Zamknij regedit
- Ponownie Start, wprowadź services.msc w polu Szukaj, wciśnij Enter
- Znajdź proces TeamViewer, prawym klawiszem i wybierz restart
- Od tej chwili wszystko powinno działać poprawnie.
Witam, metoda nie działa niestety na Windows Server 2007 😦
PolubieniePolubienie
Metoda opisana dotyczy sie systemow z rodziny Windows 10/8.1
PolubieniePolubienie
W win 10 nie mam team viewera w tej scieżce: HKEY_LOCAL_MACHINE->SOFTWARE->WOW6432NODE-
mam go za to wyżej HKEY_LOCAL_MACHINE->SOFTWARE->TEAMVIEWER
Działa!
Bosko:)
PolubieniePolubienie
Cieszę się że pomogło 😀
PolubieniePolubienie
Działa! Super.
PolubieniePolubienie