TeamViewer i czarny ekran u klienta Windows 10


Od pojawienia się nowych aktualizacji na Windows 10 można się spotkać z kłopotem czarnego ekranu u klienta co uprzykrza pracę. Rozwiązanie jest szybkie i dosyć proste. Wymaga niestety interwencji na komputerze klienckim.

 

  1. Tworzymy wpis w rejestrze “DisableDuplicationAPI” jako Dword  z wartością 1……
  2. Start, wprowadź regedit w polu Szukaj , wciśnij Enter
  3. Wyszukac pozycję HKEY_LOCAL_MACHINE->SOFTWARE->WOW6432NODE->TEAMVIEWER
  4. Dodaj “DisableDuplicationAPI” do rejestru
  5. Zamknij regedit
  6. Ponownie Start, wprowadź services.msc w polu Szukaj, wciśnij Enter
  7. Znajdź proces TeamViewer, prawym klawiszem i wybierz restart
  8. Od tej chwili wszystko powinno działać poprawnie.

 

Informacje o blazejwiecha

Krótko i zwięźle. Ja to ja. Na portalach społecznościowych, komunikatorach i różnych forach możesz również mnie znaleźć pod tym samym nickiem który jest tutaj. Powodzenia oraz pozdrawiam
Ten wpis został opublikowany w kategorii Dział IT, Windows i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „TeamViewer i czarny ekran u klienta Windows 10

  1. mariusz1994 pisze:

    Witam, metoda nie działa niestety na Windows Server 2007 😦

    Polubienie

  2. Mariusz Kloc pisze:

    W win 10 nie mam team viewera w tej scieżce: HKEY_LOCAL_MACHINE->SOFTWARE->WOW6432NODE-
    mam go za to wyżej HKEY_LOCAL_MACHINE->SOFTWARE->TEAMVIEWER
    Działa!
    Bosko:)

    Polubienie

  3. Piotr pisze:

    Działa! Super.

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.